Obserwatorzy

sobota, 7 sierpnia 2010

Wrzosik i reszta

Tak moje Szkrabiątko skonczyło już pół roku:)i zaczęly sie wygibasy, usmiechy sa w promocji od rana do wieczora.

Mój sweterek w kolorze wrzosowym, pierwszy jaki robilam z bawełny, padło na Jeans z yarn art. Suszy się, nie zauwazyłam żeby się jakoś specjalnie rozciagnął. Powiedziałabym nawet, że wcale. Robiłam na drutkach nr 3, górny ściagacz na 2,5, poszło 5 motków, troche zostało. Ale nie mam guzików, w mojej metropolii nie ma fioletowych ..... bez komentarza
Fragment z górą


Fragment z rękawkiem, myslałam że starczy na takie 3/4 ale nie, muszą byc krótkie.

Zainspirował mnie sweterk Ruby u Effci:) mój oczywiscie jest znacznie wiekszy,

A Tak wygladaja juz moje wrzosiki, gdzies z boku wpitolił sie skrzyp, to dziadostwo jest nie do wytępienia. Kolor nawet zblizony do sweterka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz