Obserwatorzy

piątek, 17 września 2010

green owl czyli zielone sowy

Odkad zobaczyłam na ravelry ten sweterek, projekt owls by Kate Davies, wiedziałam że predzej czy póxniej go zrobie. Ale nie miałam schematu, jak te sowy rozpracować. No i niedawno przypadkiem je znalazłam, ten internet....:)
A wełenka to moja ulubiona himalaya padisah odcienie zieleni, wyszło 1,5 motka, druty nr 5,5, nawet myslałam żeby rekawki zrobic ale na długie nie starczy a nie wiem czy chciałaby chodzic w takich 3/4. Taki jej sie podoba:)) a i sowy oswojone, bo widziała w zoo sowy i przeraziły ja te zakrzywione dzioby.





Zdjęcie na modelce na gorąco, zaraz po skonczeniu:)
owls by Kate Davies
Jak robiłam Sweterek?
albo powiedziałabym nawet tuniczka:) robiłam go od dołu na okrągło, co przy cieniowanej włóczce jest optymalnym rozwiązaniem, nie ma kłopotu ze zgrywaniem sie kolorów na bokach. Nabrałam 100 oczek , potem pod pachami zakonczyłam po 12 oczek, potem dodałam po 26, wyszło mi 128 o. Motyw sowy ma 8 oczek, zrobiłam 8 prawych na sowe i 8 lewych, na lewych spuszczałam żeby dekolt sie zmniejszał. Zostało jeszcze naszyc koraliki na oczka i koniec. Teraz sweterek sie blokuje:) a w niedzielę będzie miał premierę, bo jedziemy w gości

Ach i istotna jeszcze informacja, padisah puszcza troche farby:)
w kazdym razie woda była zielona. Czerwony shalom tez jest z padisaha i tez puszczał, robiłam jeszcze chuste dla mamy, czapke i golfik dla Hani z tego cacka. Mimo że troche słabo skręcony i jak sie nim zszywa sweter to nitka sie rozchodzi i zrywa to i tak go lubię. Nie gryzie.

5 komentarzy:

  1. Tak jest, jak sie jedzie w gosci, to trzeba czyms nowym zaskoczyc. A to bedzie wielkie zaskoczenie. Dziewczynki beda zazdroscic Corci takiego ubranka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna córeczka i tunika, u mnie sowy jeszcze w planach. Włoczka ma fajne kolory, gdzieś cztałam, że się mechaci, czy to prawda?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, moje rzeczy z padisaha sie jeszcze nie zmechaciły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna tuniczka i nawet mam taką samą włóczkę ale też słyszałam że się mechaci -mam też wnuczkę w tym rozmiarze-jak zobaczę na modelce to chyba zrobię coś podobnego/mam już tyle pomysłów a czas tak ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te sowy, pomimo cieniowanej włóczki cały czas widać ten wzór, bardzo mi się podoba też kolor :)

    OdpowiedzUsuń