Obserwatorzy

wtorek, 9 listopada 2010

Czapy na ludziu

Niniejszym posta tego dedykuję Dorze:)
Doro Królowo Ponczków i serc naszych:))))
Od razu uprzedzam,że fotografów miałam 2, małoletnich, starszego juz ręce bolały od trzymania aparatu, przejeła młodsza, ale gdzies jej temat uciekał. Było wszystko co koło mnie oprócz mojej głowy w czapie:))
No co sie dało wybrac, proszę bardzo.
W żółtej berecie raz:


W czapie szmaragdowej, do kompletu z gail, dwa:

No czapa fiopletowa, dla mojej sister do kompletu z summitem z magica, trzy

tu za dodatek robi mój kauniowy summit, tez pasuje bo ma fiolet.
No Doro zaliczone:)?, tak jak obiecałam a nawet więcej. No nie żebym się obawiała Twoich subtelnych zawoalowanych gróźb, cóś o dorwaniu było chyba:))))))?
Miłego ogladania

18 komentarzy:

  1. No PIĘKNIE !!! Dobrze Ci w każdej czapie :))
    tylko w szmaragdowej nie bardzo widać wzorek na tych ujęciach ;)

    A pokażesz summit dla siostry?? Jestem ciekawa jak wyszedł z magica.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz ja :)
    przejrzałam bloga, widziałam summita dla siostry z magica :) podoba mi się :)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapy szale. Od razu robi się cieplej na duszy i ciele, jak widzi się takie cuda :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super czapy, super. Twarzowe bardzo i fasonowo i wzorkowo i kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezdem.
    Zaliczone z nawiązką!
    Do stolycy mam... 8, 9 godzin autem?
    Jeśli będziemy jechać w dzień - będzie żółta beretka! Jeśli w nocy to będzie w drodze powrotnej. Musi być! Coby tylko, jasny gwint, nie trzęsło zanadto, bo schematu nie odczytam:)
    Za pół godziny lece na chate, chate przeryje, nitke stosowna znajde. teraz lece schemat żywcem rżnąć i drukować - za kilka dni będzie plagiat na moim blogu i mojej glacy:))
    P.S. Reszta czapek tyż pikna, ele jak dla mnieżółta beretka wymiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i pierwszy normalnie raz w życiu mam dedykowanego posta, noszsz w mordę...:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzę, że nasza Ponczkowatość zadowolniona:)))i o to chodzi:) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wszystkie czapy! Pięknie i twarzowe:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapy wspaniałe, a beret żółty fantastycznie wygląda wykonany tym wzorem!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie super czapy i to trzy na jeden raz. A ja sie z jedna wygrzebac nie moge :)
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szamragdowy komplet jest THE BEST!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anust piekne czapy!!! i bardzo ci w nich twarzowo!
    P.s. są moze Twoje prace na Ravelry?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam prac na raverly wystawionych z bardzo prozaicznego powodu, nie umim zdjęc wkleic:)Cieszę się, że Ci sie podobają moje czapusie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. oj jakie cudne czapy,super

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne! Też bym tak chciała. na razie spróbuje tak jak potrafię;))

    OdpowiedzUsuń
  16. O ho ho! Nie wiem, którą się poinspirować, żółta czy turkus? W turkusowej pięknie wysoki ściągacz wygląda, a żółta piękna po prostu i już!

    OdpowiedzUsuń
  17. Melduję posłusznie, że zainspirowana żółtą beretką produkuję turkusową czapę;)) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń