Obserwatorzy

niedziela, 4 grudnia 2011

Blogowo-Urodzinowo....

Myślałam, że uda mi się dziergnąć coś co byłoby do wzięcia z okazji 2 urodzin bloga...ale szansy nie ma...
więc cóz pozostało zrobić...żeby dzień ,7 grudnia ,róznił się od pozostałych ogłaszam rozdawajkę urodzinową:)
Zapraszam, proszę sie częstować, kolory świąteczne...biel, czerwień i zieleń...
Do wzięcia są wełenki:
1.DLG w kolorze naturalnym - jeszcze nie rozdziewiczona:) lub
2. Malabrigo lace w kolorze hm szmaragdowym zapomniałam jak on się ładnie nazywał ....juz jak widać przewinięte 1 motek ,albo
3. Lucca extra fine w kolorze czerwonym także zmordowana na kłębek:)
każda wełna starczy na zrobienie mniejszej badź większej chusty czy tez szala.
Poniewaz sa to 2 urodziny to szanse na wygraną mają 2 osoby:)

zielona

czewrona

biała

Zapisywać się proszę pod tym pościkiem do 7 grudnia godź. 19.00.
O 21.00 ogłoszę nowych właścicieli w/w włóczek:)
A teraz spadam, bo u nas dziś Mikołaj będzie chodził:)
A i zapisywać się mogą wszyscy, którzy zaglądają do mnie, a mają ochotę przygarnąć włóczkę. Posiadanie bloga nie jest warunkiem:)

44 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja poproszę ten biały.Pozdrawiam Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze z okazju urodzin blogowych:) Mam nadzieje, że zajrzysz kiedys jeszcze na spotkanie wroclawskie:) Malgunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Niech Ci się dzieje i na blogu i w życiu:)))
    Poprosze ten biały, kocham biel:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam serdecznie. Zyczę wszystkiego naj..naj..O włoczkę czerwoną nawet nie śmiem prosić ,gdyż nie posiadam swojego bloga ,więc chyba nie mam szans?
    Pozdrawiam Beata
    beatkaf-67@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego naj...!!!!
    i powiedz jak odmówić sobie czegoś tak pięknego? nie potrafię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy :) Pozwól, że złożę tylko życzenia, a na motki się nie zapiszę, bo nie mam serca kolejnego wkładać do szuflady, która go może pochłonąć na wieki :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szmaragdowy - cudny jest, ale tak naprawdę każda włóczka grzechu warta...
    Pozdrawiam urodzinowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj, naj, naj z okazji blogowych urodzin. Jest to pierwsza rozdawajka w jakiej biorę udział! Jak by co to piszę się na któryś z kolorków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow.Jaka świetna zabawa, w to Barbórkowe popołudnie.:)
    Życzę dalszych lat blogowania,nieustajacej weny.Abyśmy wszystkie mogły się cieszyć z pięknych robótek.
    Z wełenek, biała mnie zachwyciła.

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co najlepsze, ciekawych pomysłów do dziergania życzę . Chętnie zaopiekowałabym się tą zieloną wełenką. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i pięknych prac! ja chętnie bym przygarnęła bialutką wełenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego najlepszego!!!
    Ta zielona jest przepiękna:)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego,życzę Ci dalszych tak pięknych prac.Ta zieleń bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci kolejnych lat owocnego blogowania. Niech wena nigdy Cię nie opuszcza.
    Chętnie wezmę udział w losowaniu :-)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego dobrego i kolejnych rocznic
    jesli los sie usmiechnie to prosze dlg
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję pieknie za wszystkie zyczenia:)))
    malguniu ja myslę, że jeszcze trafię na wrocławskie spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby tak dalej!
    Poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych takich rocznic :) Zapisuję się również.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepszego! A wełenki...każda śliczna, więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego naj...naj..na drugie urodzinki i życzę kolejnych rocznic..
    Pozdrawiam Katarina38

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też życzę jeszcze wielu rocznic i jeśli mi się poszczęści przygarnę każdy kolor bo wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  24. najserdeczniejsze życzenia urodzinowe i następnych 2-dziestu lat blogowania
    mobile@gema-trans.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego z okazji 2 latek!:)
    Pozdrawiam,
    Asia
    aszafir@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejnych tak owocnych i twórczych lat!

    ustawiam się, śliczne wełenki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przygarnę jakakolwiek wełenkę. Podoba mi się i biała, i czerwona i zielona. Ech.. babska próżność:) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 rocznicy blogowania. W kolejce też grzecznie stoję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja stanę, przygarnę cokolwiek, jeśli szczęście dopisze. Najlepsze życzenia

    beatapiekalska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie najbardziej podoba się czerwona, ale jest zapotrzebowanie na białą więc chętnie się nią zaopiekuję:)kaszka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego najlepszego!
    chętnie przygarnę śliczne wełenki kolor obojętnie
    pozdrawiam i życzę Ci dalszego blogowania

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolejnych lat twórczego blogowania życzę, wełenkę którąkolwiek chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo proszę... :-)
    bozba@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Gorąco pozdrawiam i życzę wytrwałości w blogowaniu, oby jak najdłużej. Ustawiam się w kolejce, a może do mnie uśmiechnie się szczęście..

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne te wełenki; prace ciekawe ; może mi wreszcie szczęście dopisze - pozdrowienia Marzena z Piotr.Tryb.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nooo, proszę, muszę i ja ustawić się po takie moteczki :) Najchętniej w łapkach widziałabym czerwień, ale nie pogardzę też zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkiego najlepszego :) ja również zacieram łapki na cukieraski... bardzo podoba mi się szmaragdowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy. A wełenki też mam ochotę przygarnąć.
    Pozdrawiam, Basia M
    basiunia23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. wow jakie cuda tu dają.Samych skończobych robótek Ci życzę i oczywiście dołączam do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  40. długich lat drutowania i dzielenia się z nami kawałkiem swojego życia ..i wełenkami . chetnie przygarnę czerwoną lub białą Pozdrawiam Lidia lilka.b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. No to ja jeszcze rzutem na taśmę sie zapiszę na te cudeńka. Jeszcze wielu wielu owocnych dzierganych lat życzę
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. O jeszcze zdążyłam, ustawiam się w kolejce po jakąś cudną niteczkę

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego Najlepszego Dwulatku ;)
    pozdrawiam gorąco i mam nadzieję, że już nie będzie więcej niespodzianek

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkiego najlepszego :)chętnie przygarnę śliczną wełenkę białą nie posiadam bloga,ale oglądam blogi robótkowe mój mail margo19@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń