Obserwatorzy

środa, 7 grudnia 2011

I wylosowane.....

oj przysnęło mi sie troszkę z Pawełkiem ...ale tyle emocji dzis miałam:)
to takie nieprzyjemne uczucie chciec wejść do siebie, a tu zong nie ma gdzie....i wszystkie ulubione blogi nie wiadomo gdzie.....zrobiłam kolejna kopię bloga tym razem pod czujnym okiem mego małża...ale mam nadzieję, że więcej takich"przyjemnośći" nie będzie...
Było 6 kartek wydruku, pocięłam, pozawijałam jak świstak:)

i tak oto wylosowałam:


Zwyciężczynie jagnieszka i kaszka , gratuluję:)))
Jagnieszko daj znać, który kolor wybierasz, bo kaszka chciała białą....adresy na maila.
Dziękuję Wam wszystkim za odwiedziny i chęć udziału w zabawie:))
No a ja wrzucam na luz, moje rusztowanie czyt. kręgosłup buntuje się znowu, więc tydzień wyjęty z zyciorysu i przeznaczony na przeprosty, wyprosty i inne gimnastyki. No ale za to w domu:)
pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. no trudno, gratulacje dla tych szczęściar... ;)))
    i dobrze, że blog jest, nie strasz już więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu,hurrrrrrrra!!!
    bardzo się cieszę,ale ja zadowolona byłabym z każdego i nie potrafię wybrać:( może drugie losowanie:))))) ale chyba skłonię się ku szmaragdom;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż kto nie ma szczęścia w losowaniach może ma w czym innym? Tak się łudzę i gratuluję wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! moze gdzies. kiedys...

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany dziękuję, to jednak Mikołaj o mnie nie zapomniał tylko formę dostarczenia zmienił:) Bardzo się cieszę... kaszka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje wylosowanym-obdarowanym:)))

    OdpowiedzUsuń