Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Prosty sposób na marchewkę

Dodam, że smaczny, prosty i szybki i ....wszystko znika w mgnieniu oka:))
można wymieszać z jabłkami jest jeszcze pyszniej A o co chodzi? O babeczki:)
Tak wyglądają po upieczeniu:))
potrzebne: 3 jaja 3/4 szkl. oleju 0.5 szkl cukru 0.5 cukru waniliowego 2 szkl. tartej marchewki/ jabłek-można pół na pół 1.5 szkl. mąki troszkę soli 1.5 łyzeczki proszku do piecz 0.5 łyż sody Wymieszać: jaja, olej, cukier, cukier waniliowy z jabłkami/marchewką . Dodać makę i resztę, wymieszać i rozłozyc do foremek na 3/4 wysokości Piec 20-30 min w temp. 180 stopni ja robie ciasto z 2 porcji bo i tak babki znikają jak sen nocy letniej:))) A wynalazła je moja sister:)i dzieki jej za to:))

4 komentarze:

  1. Polecam, bo u nas też w mig znikają. Co prawda moje chłopaki najbardziej lubią z dodatkiem kakao (czekoladowe), lub z kawałkiem czekolady w środku... mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak na marginesie mam nowy przepis na babeczki bananowe:) chyba jeszcze lepsze... mniam

      Usuń
  2. Ależ smakowicie wyglądają!!!!
    Śliczne rzeczy dziergasz!
    Pozdrawiam Cię serdecznie,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń