Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Zośka:)

najpierw zobaczyłam ten sweterek na Raverly i wpadłam...:) z myślą  o nim kupiłam śliczny chabrowy Paris i jak tylko wykroiłam trochę wolnego czasu zrobiłam swoją Zośkę. Chabrowy świetnie się komponuje z zielonym


 z granatowym
 pomarańczowym
 chabrowym
 i białym:))
Podoba mi się:)) może być w wersji grzecznej i zawadiacko opuszczona na ramię:)
do spodni i spódnicy...daje duzo możliwości i wydaje mi się, że na lato jak znalazł . A jak się ochłodzi można pod spód założyć długi rękaw-ale tego jeszcze nie ćwiczyłam:)
Dane techniczne:
4.5 motka Parisa (na rozmiar 40/42) - byłam przygotowana na 6 w związku z tym coś jeszcze powstanie dla Hani:)
druty nr 5.5 na część ażurową i 4 na dół- dzięki temu dzianina jest ścisła i fajnie leży:)
czas wykonania- 4 wieczory, a wieczory teraz krótkie:)
Plenery świętokrzyskiej wsi:)) 
i kurcze znowu promocja na Parisa mnie kusi  i nęci, bo naprawdę fajnie się z tego robi, o.

26 komentarzy:

  1. Piękna ta Twoja Zośka, kolorek cudny i ile możliwości do kombinowania, za każdym razem coś innego i pięknie zrobiona:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mi się podoba:) myślę o takiej w innym kolorze:)

      Usuń
  2. Super sweterek :-)
    A najważniejsze, że świetnie w nim wyglądasz.
    Piękne plenery.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek w pięknym kolorze, a najfajniejsze w nim jest to, że daje tyle możliwości :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste projekty są najlepsze do kombinowania:)

      Usuń
  4. ...a jak by trzeba to i rybkę złowisz;))

    Świetny ten "dziurawiec"!!
    Też z Parisa teraz robię, jest świetny!! A jak fajnie przybywa!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie przybywa:)) lubię takie grubsze nitki:))teraz wykańczam lonco multy i to taaakie cienkie...

      Usuń
  5. Świetna bluzka :)) Również przymierzam się do zrobienia podobnej siateczki, tyle że w kolorze miętowym :)) Ale jak to w życiu, ciągle coś odwraca moją uwagę... ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to ładne i modne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek. Faktycznie wspniały na lato.

    OdpowiedzUsuń
  8. No no sister szałowy sweterek, a gdzie Ty się tam zaszyłaś w tym gąszczu bo poznac nie mogę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna bluzeczka !!! Faktycznie uniwersalna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna bluzeczka..swietnie sie prezentuje..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zośka jest rewelacyjna! Witam się po długiej nieobecności "komentatorskiej". Nadrobiłam zaległości czytelnicze. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jesteś mam nadzieję na dłużej:)

      Usuń