Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

Przedostatnia:)

Tak myślę, że tylko jedną jeszcze zrobię w tym roku, bo ileż można:) mówię oczywiście o Diannie....tym razem w kolorach gorącej lawy.....albo jesieni.... piękna czerwień, czysty pomarańcz, kasztan, brąz, szarości, czerń ......3 motki dropsa delight kolor 13.....wg mnie wyszła piękna:))


 z bliska .... kolory nawet rzeczywiste....robione bez lampy

 co znaczy nowy aparat:)) trzeba się jeszcze z nim bliżej zapoznać....
kolejna juz na drutach, a w kolejce czapki dla mężusia i synusia nr1:) no to nie zawracam dłużej gitary, bo sobota czeka:)

34 komentarze:

  1. Piękna chusta w jesiennych kolorach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie też (znaczy wyszła pieknie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna... I rzeczywiście, to jest jak lawa :) Miałaś bardzo dobre skojarzenie: żywy ogień, stygnący ogień i zastygły... Bardzo listopadowo-zaduszkowo zarazem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu takie skojarzenie miałam natomiast z tą którą teraz robię mam problem:))

      Usuń
  4. Chusta jest obłędna:) Kolory zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta przepiękna , prawdziwie jesienna.

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO! Wspaniała. Piękne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo, faktycznie piękna. I pięknie ją na zdjęciach ujęłaś.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olu, to zasługa nowego aparacika- fajnie oddaje kolory:)

      Usuń
  8. Widzę, że lubimy te same wzory i kolory, ta chusta jest w moim ulubionym zestawie Delight 13. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bo akurat robiłyśmy ostatnio to samo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne chusta. Bardzo lubię ten wzór, choć jeszcze nie miałam okazji, żeby nim dziergać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam go nie jest trudny a bardzo wdzięczny:)

      Usuń
  10. Co za kolory !!!!Prawdziwa polska jesień!!!!:)!!!!Piękna chusta wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest! Niesamowicie mi się te kolory podobają. Chyba mam ten kolor delight'a w swoich zapasach, ale tylko jeden motek. Na jakieś skarpetki lub rękawiczki powinno wystarczyć ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione kolory - fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe jesienne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kolory i świetne wykonanie. Bardzo ładna chust

    OdpowiedzUsuń