Obserwatorzy

sobota, 14 grudnia 2013

Czapki , czapki ....

Tym razem dla mamusi czyli mnie:)
Mamuśka zaszalała  trochę i podarowała sobie odrobinę luksusu:) Luksus to czapka z kaszmiru :)
Włóczka ta - 2 moteczki, wzór -  Starr - jeden z najładniejszych na czapkę i mam :
 Robiłąm już raz tę czapkę ale z podłej włóczki, która wcale nie grzała. Poza tym zawieruszyła mi się.....i dobrze....Nie wydłużałam jej tak bardzo na worek....
 Ta ma bardzo ładny nasycony kolor...a do tego ta miękkość i delikatność ...mogłabym nie ściągać z głowy:))
 No i jeszcze jedna na zmianę:)
połączone 2 nitki Alpaka Dropsa  i cekinowa z Rozetti...
 Wzór też już był parę razy, to Stella...ups założyłam tył na boku....:)
ta trochę drapie , chyba od cekinów, wiem, że Hani juz takiej czapki nie zrobię jakkolwiek jest bardzo twarzowa i te cekinki fajnie błyszcza w słońcu:) No zima mi nie straszna:) na szczęście jeszcze jej  nie ma:)

11 komentarzy:

  1. Toż to cudne czapki ci wyszły! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapy fajne, ale lepiej żeby mroźnej zimy nie było. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Ta z warkoczem bardzo strojna - super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jedna to piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe, z warkoczem jest wyjątkowa. Pozdrawiam jeszcze nie zimowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne czapeczki! A cekiny są soft...i nie drapią tak bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne czapeczki!!!! :) Zwłaszcza ta miętowa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne czapki! Szczególnie ta zielona mi się podoba. Zawsze się tylko zastanawiam, czy przez takie ażurki czapka nie robi się zbyt "przewiewna"? Ale może przesadzam? :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było jeszcze możliwości sprawdzić bo zimy nie było:) myślę że na -10 trzeba będzie coś z Nepala albo Andesa wyciągnąć:)

      Usuń
  9. śliczne czapeczki i ciekawe wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne czapy!!! Pozostaje tylko czekać na zimę... ;)

    OdpowiedzUsuń