Obserwatorzy

wtorek, 4 listopada 2014

Czerwona jagoda:)

Komplet z bordowej Merino bulky inspirowany kominem z Dropsa....tam co prawda jeszcze grubszy grubas był użyty, ale w moim odczuciu bulky wystarczy...komplet jest masywny i ciepły...
i tadam  ja jako czerwona jagoda ....po pierwszych przymrozkach:)
 i w wersji   wywinietej czapy:) oczywiście robione po mojemu: w czapce 3 oczka lewe 1 przekręcone prawe , a  w kominie 2 lewe 1 przekręcone prawe i komin rozszerzony troszkę w dół przez dodanie 3 oczka lewego...
 i pokombinowane przy pomocy narzędzi w google...:)

A komplet zrobiłam dla mojej nieocenionej pomocnicy - Sylweczki, ona młoda jagoda jeszcze przed przymrozkami:)


Jak  nie przypasuje , kazałam oddać:), bo mnie  się podoba:)))

6 komentarzy:

  1. Piękny kolorek i obydwie modelki widać że bardzo zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra komplecik!Chyba przypasował czyli musisz robótkę powtórzyć:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :-) Cudny kolor i rewelacyjny wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet i super Ci pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplet świetny,ale pewnie nie odzyskasz ...ja bym nie oddała :)))Pozdroofka:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne z Was jagódki!!!!! A komplecik bomba!

    OdpowiedzUsuń