Obserwatorzy

wtorek, 18 listopada 2014

Na niepogodę

Skończyła się złota, polska jesień...
jeszcze w zeszłym tygodniu było tak
dziś już tak
 wiśnia straciła wszystkie liście , podobnie metasekwoja tylko buk się trzyma
 tu ujecie z drugiej strony...widać ładnie trawkę, która przycupnęła przy buku
 i na niepogodę wspomnienie lata....woda i kamienista plaża
 a tu ....pięknie na czerwono cieniowane coś, choć na zdjęcia jakiś róż się wkradł....to oczywiście zakupy u Chmurki . Prze-pię-kne włóczki:))


od razu się mnię zęby wyszczerzyły jak  otworzyłam paczkę:))
no to do roboty:)

9 komentarzy:

  1. Cudne wełenki.Oj będzie się działo i dnia będzie mało...Jesień była piekna ale co dobre kończy się.Mam pytanko czy masz może jakiś wzór na czapusię dla maluszka 8m-cy.To są bliżniaki ale wcześniaczki urodzone w 6-tym m-cu ciąży.Pozdrawiam serdeczni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu ja czapki dziergam z głowy, raczej nie korzystam z wzorów...mogę ew. wzór sówki podrzucić i kieedyś robiłam tę czapkę rzędami skróconymi zapomniałam teraz jak ona sie nazywa...to gdzieś mam wzór na nią, pozdr

      Usuń
    2. o przypomniało mi sie Poppy, tylko to dziewczęcy model

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję.Pzdrawiam.

      Usuń
  2. Jakie śliczne moteczki :-) Piękne kolory.
    I takiej jesieni już nieszczególnie lubię... pada, szaro-buro wokół... smutno...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ....przygnębiająca, trzeba ożywiać ją sobie kolorami:)

      Usuń
  3. Piękne pocieszenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, złotą polską jesień już chyba mamy za sobą... Jednak liczę, że słonko się od czasu do czasu pokaże... Bo jak zniosę tę pochmurność nieba... A wełenki prześliczne... gratuluję :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się od razu uśmiecham na takie zakupki:))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń