Obserwatorzy

czwartek, 16 listopada 2017

Zakupy u majnfrendów

Zaryzykowała coś ok 4 dolarów i kupiłam sobie na dalekim wschodzie zestaw drutów i powiem ,że jestem przyjemnie zaskoczona
Wygodnie się na nich robi, oczywiście już przetestowane:) podobna ostrość jak Knit pro i mam nadzieję, że będzie lepsza żyłka, bo nie jest plastikowa tylko jakaś taka inna...trochę się naczekałam, ale już mam upatrzone 120 cm długości . Te , które mam sa 60 - idealne do zaczynania np. swetra kiedy tych oczek nie jest tak dużo ...no zadowolona jestem, dałam pozytywny komentarz:)

6 komentarzy:

  1. Powiedz gdzie je kupiłaś bo cztery dolary to nie majątek-też mogę zaryzykować.
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Alliexpres😉 takie chińskie Allegro

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córkA mieszka w Shenzhen 20 km od Honkongu
    może mi kupi Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. czy możesz coś więcej o nich napisać i umieścić zdjęcia porównawcze z innymi drutami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak :) też czekam na coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń