Obserwatorzy

środa, 24 lipca 2013

Moonlight numer 2:)

Zrobiłam jeszcze jedną Moonlight tym razem ze szlachetniejszej włóczki BC garn baby alpaka , którą dostałam na urodziny od Tuptupa w ubiegłym (!) roku. Jest śliczna włóczka i chusta:))
Po zrobieniu 10 motywów na wysokość zakończyłam....ale została mi jeszcze taka gałeczka
 szkoda żeby się poniewierała:) więc sprułam zakończenie, tym bardziej że zrobione na drutach pikotki  mi się nie podobały.... od razu mówię, że pruje się paskudnie...
i tak jest 12 powtórzeń wzoru na wysokość ale nie ma pikotków....
na lewo ....
 na prawo....ale naprawdę nie ma znaczenia jak się ją założy z obu stron wygląda fajnie....
 w całej okazałości:)
 w plenerze na porannym słoneczku
 Tak sobie myślę, ze fajnie by wyglądała tym wzorem zrobiona firanka...:))

17 komentarzy:

  1. Prawdziwy klejnot.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! wspaniała włóczka, cudny kolor i rewelacyjny wzór wybrałaś :-) Po prostu ideał.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzorek tez mam na swoim koncie,jest bardzo fajny. Piękny kolorek włóczki:)Pozdrawiam Ania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm wspaniała!!
    Ja się obijam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Klękajcie narody... piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta przecudnej urody... wzdycham do niej, bo podoba mi się w każdym calu. Od dawna mam oko na ten wzór, w tym kolorze wygląda idealnie. Piękna robota. Pozazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, no ja trochę się do tego wzoru zabierałam:)

      Usuń
  8. Masz rację! Firanka wyglądałaby fajnie :) A chusta jest świetna, faktycznie dwustronna :) Ponieważ aktualnie poszukuję fajnego wzoru na chustę, muszę zapytać, jak byś określiła jej stopień trudności? Ja do tej pory robiłam z ażurów jedynie motywy z chusty gail, ale chusty jako chusty jeszcze żadnej nie robiłam.... Paskudnie się pruje przez włóczkę czy przez wzór? Wybacz te ciekawskie pytania... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle się pruje ta włóczka, bo ma włosek i on się sczepia...no i wzór też jest trudny do prucia bo jest dużo narzutów, wchodzi w rachube prucie przez przekładanie oczek z drutu na drut ....ja ze 2 lata temu spróbowałam robić ten wzór, ale mi nie szło...od tego czasu zrobiłam już kilka...dziesiąt chust, tak więc ja powiedziałabym: raczej trudna....:)) jakby co służę pomocą:))pozdrawiam

      Usuń