Obserwatorzy

czwartek, 1 sierpnia 2013

Afgan flower...

Przeglądam w wolnych chwilach Raverly oglądając koce i kocyki i poduszki wykonane metoda kwadratów ....mogłabym już pracę jesli nie magisterską to licencjacką na ten temat napisać:)))) Spodobał mi się baaardzo taki kwadrat :  afgan flower  Somalia się nazywa....autorka Elizza śmiga tym razem tym szydełkiem że trudno nadążyć...ale dałam radę:))) cieszę się jak głupia:))
mój kwiatek Somalia
ja miałam grubszą włóczkę i trochę większy mi wyszedł i jeszcze tu i ówdzie trzeba poprawić:)

Zrobiłam jeszcze próbkę takich kwadratów fajnych ...i tu uwaga pan robi instrukcję:)
Moje 2 wersje kolorystyczne przy świetle wieczornym ...no ale widać o co chodzi...
i myślę który wybrać na większą formę, może coś jeszcze wpadnie mi w oko a może macie jakiś ładny wzór do polecenia:))
poduszka wychodzi dość ciężka z tych przestrzennych kwiatków...koca możnaby nie udźwignąc:)
no to mogę iść spać:) 

4 komentarze:

  1. Ale się rozszalałaś! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wzory :-) To już nie mogę się doczekać, co z nich wyczarujesz...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz z szydełkiem, wzory kwiatkowe śliczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń