Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Bliźniaczki dwujajowe:)

Skończyłam dla Koleżanki J. Diannę w brązach, włóczka ta sama co moja czyli delight drops -3 motki.
 Inaczej ułożyły sie kolory, u mnie troche na jedną strone te jaśniejsze poszły a w tej tak bardziej na całości są ....niby takie same ale nie do końca:)) wielkość taka sama....
 Poza tym zapragnęłam kolorów i zaczęłam kolejna Diannę , dalej drops delight....kolory mnie nie powaliły ale na szczęście Hani sie spodobały i ta będzie dla niej z 1,5 motka, a i dla Madzi- swojej kuzynki zamówiła taka sama z reszty włóczki:)))
 Pogoda za oknem mnie dobija, gdyby taki śnieg padał w styczniu to byłabym nawet szczęśliwa, ale nie na koniec lutego.....wprowadzam do domu kolory wiosenne i już ....
 ten sam motyw na stole i pod blatem- ten ukrywa kaloryfer:) - takie fajne obrusy były ostatnio w tej czerwonej z czarnymi kropkami:)
 i wiosenne ściereczki...
 i dzieci tez juz tęsknia za wiosną , Hania zaczęła  wiosenne malunki :))
 no i na koniec jeszcze siostra mojej Dianny:))
do nastepnego wpisu- mam nadzieje już  na wiosnę:))

30 komentarzy:

  1. Przecudne chusty. Podziwiam perfekcyjne wykonanie. Osobiście nie przepadam za brązami, upłynniłam 2 szaro-bure Enterlacki, za to przymierzam się do Dianny z estońskiej wełenki w niebieskościach. Tak na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te chusty :) Nie dziwne że od razu masz tyle zamówień na nie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, no mam z głowy prezenty:)

      Usuń
  3. Przepiękne i w moich ulubionych kolorkach.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolne dzieci masz! Ślicznie wyszły ci te chusty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne chusty i prace dzieci też.Podziwiam i już chcę robić ale.No właśnie to ale trzeba dokończyć to co zaczęte.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rasowa dziewiarka ma zwykle kilka rozpoczętych robótek:)a robi sie je bardzo przyjemnie:)

      Usuń
  6. sliczne chusty i rezta tez ,pozdrawiam
    http://ejsymont.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że u Ciebie wiosna pełną gębą :-) Super :-) Piękne rysunki :-)
    Chusty genialne :-) A ta kolorowa będzie genialna dla córci :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz mam uczulenie na zimę:) a Hani Diannka wyszła bardzo fajnie:)

      Usuń
  8. Ale Ty to masz szybkie paluszki! Super chusty! Piękne malunki! Fajne wiosenne kolorki, aż nie wiadomo na co patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, patrzec na wszystko po kolei:)

      Usuń
  9. Piękne chusty ta kolorowa to na całego przywoła wiosnę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Melanże mają to do siebie, jak dzieci - niby ci sami rodzice a dzieci takie różne. Też miałam takie skojarzenia, kiedy robiłam dwie Gail.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusty cudne,a u Ciebie jak pięknie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  12. z taką chustą to nawet przedłużająca się zima nie straszna:)koleżanka będzie zachwycona. a gdzie kupiłaś te piękne ściereczki i obrusik?

    OdpowiedzUsuń
  13. Asiu ściereczki w "jusku" a obrusiki w "biedronie"

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały blog, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    Zapraszam na moje Urodzinowe Candy:
    www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. w biedronie mozna fajne rzeczy kupić:) a w józku dawno nie byłam, muszę polecieć. dzieki za info. całusy

    OdpowiedzUsuń
  16. Upodobałaś sobie enterelacka, odwdzięcza Ci się pięknem. Rysunki wywołujż użmiech - czyli życie jest piękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kolory są chyba najpiękniejsze - te dorosłe. Chociaż mi akurat bardziej podobno żywsze pasują. Lecz serce kocha takie.

    OdpowiedzUsuń