Obserwatorzy

czwartek, 2 września 2010

Trochę wszystkiego...

To mój dzielny pierwszoklasista, wyrodni rodzice posłali go do szkoły jako 6-latka. Moje dziecię dziś jak go odbierałam ze szkoły wrzasnęło " mamo ale było dzis fajnie!!!"


Takie zdjecie artystyczne z mama w Kauni wykonał mój synuś:)


Mały przerywnik w robocie obecnej, bo nie wiem czy ta pogoda żartuje czy nie, przezorny ubezpieczony:) i jest czapka Poppy by Justine Turner. Niestety aparat zdechł przy tym zdjęciu i nie mam innego ujęcia, innym razem. Jeszcze jakis baktus do tego bedzie.


3 komentarze:

  1. Powodzenia dla pierwszoklasisty! Będzie z niego fotograf. A z córci modelka. Może stworzą duet? :)
    ps. Na zdjęciu oprócz Kauni widać bardzo dużo ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dla pierwszoklasisty! Oj też byłam wyrodną matką i posłałam córcię jako 6-latkę. W tym roku chodzi do ostatniej klasy i nigdy nie przyszło jej do głowy, że mamusia jej jakąś krzywdę tym wyrządziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to dobra decyzja, on sam bardzo chciał iść do szkoły, bo w przedszkolu nudy. A jest do przodu nawet bardziej niż bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń