Obserwatorzy

wtorek, 31 sierpnia 2010

Jak zabawa to Zabawa

Jak w temacie:)
Na pierwszy ogień zabawa weselna, najpierw oczywiście był ślub więc grzecznie za raczki idziemy do kościoła. W rolach głównych: " blixniaki"



Tak było potem:)

No i zabawa blogowa.
Do zabawy zaprosiła mnie Agnieszka

ZASADY:

-napisz kto zaprosił Cię do zabawy

-napisz 10 rzeczy które lubisz

-zaproś do zabawy kolejne 10 osób i poinformuj ich o zabawie w komentarzach.

Moje 10 ulubionych rzeczy:
1. duzy czerwony kubek a właściwie kub na poranna kawke
2. Czekolada karmelowa M....
3.świeża bułka z naszej piekarni z masełkiem - mahełkiem jak mawiał mój syńcio, mmmmm już mi slinka cieknie
4.piweczko z soczkiem malinowym wieczorkiem przy filmeczku z meżusiem:)
5.niedzielne poranne leniuchowanie piżamowe
6.robótkowanie
7.Przeglądanie ravelry itp
8. Czytanie Chmielewskiej, Cobena...
9.mój ogródeczek i kwiateczki
10. Moja panna kota:)
Kto się chce podzielic swoimi lubościami a jeszcze tego nie zrobił , to.... do roboty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz